Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

(Εγώ)Γιώτα-{Λοατκια.gr}

Γιώτα(παναγιώτης)-{Λοατκια.gr}.:
είμαι Cross, Θηλυπρεπης ψυχή και νιώθω Γυναίκα, σε σχέση με το φύλο μου αυτοπροσδιορίζομαι ως Γυναίκα.
Σε σχέση με τη Σεξουαλικότητά μου, αυτοπροσδιορίζομαι Bisexual. 
μου αρέσουν περισσότερο Γυναίκες(και Τρανς Γυναίκες) και Crossdresser. 

από μικρή ένιωθα πως είμαι κορίτσι και μου άρεσε από μικρή να φοράω εσώρουχα και ρούχα της μαμάς. 
Η επιλογή μου ήταν να μην κάνω τίποτα και απλά να είμαι Γυναίκα όπως νιώθω, μια Γυναίκα με ανδρικό σώμα και είμαι εντάξει/ικανοποιημένη με αυτό. δεν αισθάνθηκα καμία ανάγκη να αλλάξω/κάνω το σώμα μου πιο Θηλυκό μέσω ορμονών και χειρουργείων όπως οι Τρανς Γυναίκες.
Έχω απεριόριστο θαυμασμό για τις Τρανς Γυναίκες που κάνουν οτιδήποτε δυνατό για να γίνουν τα σώματά τους πιο Θηλυκά, μέσω ορμονών ή του συνδυασμού ορμονών και χειρουργείων. και για όσα κάνουν τη μετάβαση μόνο χρησιμοποιώντας Γυναικεία ρούχα, περούκες, μακιγιάζ.
Πιστεύω όλα εξαρτώνται από το πόσα πρέπει να κάνεις για να αισθανθείς ότι είσαι η Γυναίκα που θέλεις να γίνεις.
Πιστεύω το φύλο Είναι ότι εσύ αυτοπροσδιορίζεσαι και Αν πιστεύεις και αισθάνεσαι ότι είσαι Γυναίκα, είσαι